رپورتاژ

رشد پیج اینستاگرام با کمترین هزینه

شناسهٔ خبر: 471614FF -
افزایش فالوور اینستاگرام یعنی تعامل بیشتر مخاطب با پیج، دیده شدن بیشتر و همه اینها در نهایت یعنی رشد پیج اینستاگرام که منجر به کسب سود سرشار برای شما خواهد شد حال چه پیج فروشگاهی داشته باشید چه بلاگر فرقی ندارد.

 

به گزارش هاناخبر ، افزایش فالوور اینستاگرام یعنی تعامل بیشتر مخاطب با پیج، دیده شدن بیشتر و همه اینها در نهایت یعنی رشد پیج اینستاگرام که منجر به کسب سود سرشار برای شما خواهد شد.

18 راه برای افزایش فالوور در اینستاگرام در سال 2024

ا

افزایش فالوور اینستاگرام یعنی تعامل بیشتر مخاطب با پیج، دیده شدن بیشتر و همه اینها در نهایت یعنی رشد پیج اینستاگرام که منجر به کسب سود سرشار برای شما خواهد شد حال چه پیج فروشگاهی داشته باشید چه بلاگر فرقی ندارد.

رشد پیج اینستاگرام با کمترین هزینه

اینستاگرام فقط یک شبکه اجتماعی ساده نیست، این پلتفرم مکانی برای دیده شدن، برند شدن، کسب درآمد و ارتباط با مخاطبان است. با خلق این برنامه، افراد بی‌شماری توانسته‌اند به ثروت‌های کلانی با فعالیت در این شبکه اجتماعی پرمخاطب جهان کسب کنند. اینستاگرام فقط محدود به یک شهر یا کشور نیست، از هر جای دنیا می‌توانید مخاطبان حوزه کاری خود را جذب کنید و به‌راحتی به سودهای چشم‌گیری دست‌یابید. فعالیت در این شبکه مستلزم دانستن یک سری اصول و قواعد است که اگر از ابتدا درست کار کنید می‌توانید شاهد رشدتان باشید. چنانچه جزو افرادی هستید که نمی‌دانید چطور پیج را رشد دهید و چطور فعالیت مستمر در آن داشته باشید می‌توانید با خواندن این مقاله، روش‌های رشد پیج اینستاگرام را با صرف کمترین هزینه بیاموزید.

امروزه مردم نه‌تنها برای ارتباط با دوستان خود بلکه برای ارتباط با برندهای موردعلاقه خود و خرید آنلاین از اینستاگرام استفاده می‌کنند. اگر در این پلتفرم فعالیت دارید و نمی‌دانید چطور باید یک پیچ قوی داشته باشید و افراد زیادی شما را ببینند. بااین‌حال، با اینستاگرام، آهسته و پیوسته برنده مسابقه است و به شما این امکان را می‌دهد که مخاطبی معتبر و درگیر بسازید که به‌احتمال‌زیاد با برند شما ارتباط برقرار می‌کند.

هرچقدر دنبال کنندگان پیج شما بالا باشد، افراد زیادی به پیج شما اعتماد می‌کنند، وقتی تازه پیج را شروع کرده‌اید، افرادی کمی شما را دنبال می‌کنند، اگر دوست دارید زودتر رشد کنید و دیده شوید می‌توانید خرید فالوور اینستاگرام را امتحان کنید. سایت‌های فروش فالوور زیادند، اما برخی سایت‌ها فالوورهای باکیفیت و فعالی را دارند که می‌توانند پیج شما را دنبال کنید. یکی از اولین کارهایی که افراد برای دنبال کردن یک پیج انجام می‌دهند، بررسی تعداد فالوورهای آن پیج است.

18 راه برای افزایش فالوور در اینستاگرام در سال 2024

هیچ رشد آنی قطعی برای افزایش تعداد فالوورهای شما در اینستاگرام وجود ندارد، ولی با انجام برخی کارها می‌توانید استراتژی رشد اینستاگرام هدفمندی برای خودتان بسازید.

استفاده از کلمه کلیدی مرتبط با فعالیت

وقتی در بخش فید اینستاگرام دنبال چیزی می‌گردیم و از کلمات مرتبط استفاده می‌کنیم، اینستاگرام پیج‌هایی را که حاوی این کلمات باشند نشان می‌دهد، هرچقدر کلمه‌ای که استفاده می‌کنید، دقیق‌تر و مرتبط‌تر باشد، شانس دیده شدن خود را بالابرده‌اید.

افزودن یک کلمه کلیدی مرتبط همچنین فرصتی است تا در یک نگاه به مشتریان بالقوه بگویید که چه کسی هستید و چه چیزی می‌فروشید – زیرا اولین چیزی است که افراد هنگام ورود به نمایه شما می‌بینند.

به یاد داشته باشید: فقط یک یا حداکثر دو کلمه کلیدی مرتبط را به نام خود اضافه کنید. پر کردن آن‌ها می‌تواند به‌عنوان هرزنامه در نظر گرفته شود.

بایو اینستاگرام عامل مهم در رشد پیج اینستاگرام

با کمک 2 گام کلیدی می‌توانید معرفی پیج خوبی ارائه دهید

شرح کوتاهی از نوع فعالیت شما حال می‌خواهد پیج فروشگاهی باشد، یا اینفلوئنسری یا معرفی برند یا شرکت.

مسیرهای ارتباط با شما مثل لینک سایت یا تلفن تماس و ...

در بایو فقط می‌توانید از 150 حرف استفاده کنید پس حواستان باشد بهترین معرفی را بنویسید. با نوشتن درست و اصولی، هر فردی که وارد پیج شما می‌شود، سریعا می‌تواند بفهمد که هدف این پیج چیست.

نکته حرفه‌ای: بررسی کنید کدام روش فراخوانی برای اقدام بیشترین کلیک را در اینستاگرام دارد. ایجاد بیو اینستاگرام عالی برای کسب‌وکار شما شامل بررسی روش‌های مختلف است تا ببینید چه چیزی مخاطب بیشتری را برای پیج شما می‌آورد.

پیج خود را در کانال‌ها و مسیرهای تبلیغاتی دیگر، تبلیغ کنید

وقتی مشتریان از راه‌های دیگر نیز به شما برسند، دنبال کنندگان پیج افزایش می‌یابد و برای دیده شدن بیشتر شما مطلوب است. برای مثال لینک پیج خود را اگر سایت دارید در بخش انتهایی و ابتدای صفحه اصلی سایتی که دارید، بگذارید تا با کلیک روی آن افراد بتوانند مستقیما وارد پیج شما شوند.

مسیرهای درج آدرس پیج برای رشد پیج اینستاگرام

  • بسته‌بندی محصولات
  • وبلاگ
  • ایمیل‌های تبلیغاتی
  • فوتر سایت
  • پیج همکاران کسب‌وکارتان
  • یوتیوب و آپارات و ...
  • تولید QRcode برای ارسال در سایر شبکه‌های اجتماعی

ارسال پست درزمانی که اکثر افراد در اینستاگرام هستند

روزها اغلب افراد سرکار می‌روند یا در مدرسه و دانشگاه هستند و نمی‌توانند از اینترنت به‌راحتی استفاده کنند، در ایران طبق بررسی‌ها و آمارهایی که ارائه‌شده افراد غالبا از غروب آفتاب وارد اینستاگرام می‌شوند. پس پست‌های خود را طوری آماده کنید که در شب منتشر شوند و با این کار سریع‌تر بازدید می‌گیرد.

در کنار زمان انتشار، باید بدانید که محتوای شما در چه زمانی بهتر دیده می‌شود، برای این کار می‌توانید از بخش میزان بازدیدها، بدانید که کاربران شما در چه بازه زمانی بیشتر با شما ارتباط گرفته‌اند. با امتحان کردن ارسال پست در زمان‌های مختلف می‌توانید یک دید کلی از زمانی که فالوورهای شما بیشتر با شما ارتباط می‌گیرند به دست آورید.

اماده‌سازی استراتژی بازاریابی در اینستاگرام

وقتی برنامه هدفمندی برای فعالیت در اینستاگرام داشته باشید، در مسیر رشد، متوجه خواهید شد که پیشرفت بهینه‌ای دارید یا نه. برای داشتن بهترین برنامه رشد گام‌های زیر را دنبال کنید

هدف فعالیت خود را تثبیت کنید

باید بدانید چرا می‌خواهید پیج داشته باشید، می‌خواهید برندتان بیشتر دیده شود، می‌خواهید محصول بفروشید یا به دنبال افزایش ورودی سایت هستید یا افزایش دنبال کنندگان برای گرفتن تبلیغات از دیگر پیج‌ها، هرکدام از این اهداف مسیر متفاوتی برای رشد دارند و با روشن کردن هدفتان می‌توانید درگیری مخاطب را با پیج‌تان بالا ببرید.

مخاطبتان را بررسی کنید.

باید بدانید چه کسانی شما را دنبال می‌کنند، محدوده سنی‌شان چقدر است و بیشتر از کدام بخش‌های پیج شما خوششان آمده است.

وقتی تعداد لایک اینستاگرام و کامنت‌های پست‌هایتان را بررسی کنید می‌توانید بدانید که چه چیزی برای دنبال کنندگان شما خوشایند است و با تولید محتواهای مرتبط با علایق کاربرانتان به‌مرور افراد زیادی نیز وارد پیج شما می‌شوند.

استفاده از رنگ و قالب زیبا

برای پست‌ها قالب مناسبی طراحی کنید، از رنگ مشخصی برای معرفی برندتان کمک بگیرید، به یک موضوع محتوایی پایبند باشید و...

تقویم محتوایی داشته باشید و زمان‌بندی منظمی برای ارسال پست داشته باشید.

وقتی محتوایی با موضوعات مرتبط و ثابت پست می‌کنید، اینستاگرام خود نیز به‌مرور پیج شما را برای افرادی که به حوزه کاری شما علاقه‌مندند نشان می‌دهد.

حتما روزانه پست آماده کنید، استوری بزارید، در استوری‌ها مخاطبان را با پرسیدن سوال، نظرسنجی و ... مشارکت دهید. پست‌هایی ارسال کنید که باعث افزایش لایک اینستاگرام شوند. اگر کاربران پیج‌تان فعالیت سودمندی ندارند و پست‌های شما را لایک نمی‌کنند، می‌‍‌توانید از خرید لایک اینستاگرام که سایت ایرانی گرام می‌فروشد استفاده کنید، چون هرچقدر تعداد لایک شما بیشتر باشد به اینستاگرام این سیگنال را می‌دهد که پست جذاب و کاربر پسند است.

نوشتن کپشن‌های جذاب

وقتی کلیپی آماده می‌کنید یا محصولی را در پیج درج می‌کنید، حتماً برای آن توضیحاتی نیز بنویسید تا مخاطبان بدانند که قرار است در این پست چه واکنشی نشان دهند. در کپشن از مخاطبان بخواهید که کامنت بگذارند، لایک کنند و پست‌ها را برای دیگران نیز ارسال کنند که این کار باعث افزایش سین اینستاگرام پیج شما می‌شود.

طبق آمارهایی که از تعاملات اینستاگرام منتشرشده مخاطبان در دو حالت با پست بیشتر ارتباط گرفته‌اند، یا کپشن خیلی طولانی بوده است یا مختصر.

اگر به پست‌های افرادی که دنبال می‌کنید نگاهی بکنید متوجه خواهید شد که فقط یک یا دو خط از محتوا نشان داده می‌شود، پس برای نگه‌داشتن مخاطب برای افزایش تعامل با پست این خط را خیلی عالی بنویسید.

درج هشتگ مرتبط

در اینستاگرام زمان ارسال پست و استوری می‌توانید از هشتگ‌های مرتبط با کارتان استفاده کنید، گاهی به‌قدری سرمان شلوغ است که وقت نداریم تا انقدر هشتگ برای پست تعریف کنیم، ولی خیلی برایمان ضروری است تا تعداد بازدید پست بالا باشد. بهترین و راحت‌ترین کار خرید سین اینستاگرام است. خرید سین از فروشنده مطمئن می‌تواند نشان دهنده تعامل بالای پیج شما با کاربر باشد.

پیج و پست‌ها را مرتبط بررسی و تحلیل کنید

با بررسی دوره‌ای اینستاگرام می‌توانید بفهمید که کدام پست بیشتر مخاطب جذب کرده و فالوورهای شما را درگیرکرده است. 

کدام معیار برای ردیابی مهم‌ترین است؟ این به اهداف و استراتژی اینستاگرام شما بستگی دارد. به‌عنوان‌مثال، اگر می خواهید باز بازدهی یک هشتگ مطمئن شوید، می توانید افرادی که این هشتگ را دنبال میکنند را بررسی کنید؛ اما اگر در حال آزمایش زمان ارسال پست هستید، توجه به برداشت‌ها مهم‌تر است.

همکاری با پیج‌های مرتبط حوزه کاری خود

وقتی با دیگر پیج‌های مرتبط تعامل داشته باشید، فالوورهای آن‌ها احتمالاً شما را نیز دنبال خواهند کرد. نکته مهم این است که اطمینان حاصل کنید که با یک شرکت یا خالقی که با ارزش‌های شما همسو است و جمعیت و علایق پیروانش با مخاطبان هدف شما همپوشانی دارد، شریک می‌شوید.

استفاده از روش‌های تبلیغاتی در اینستاگرام

می‌توانید با صرف هزینه‌ای از پیج‌های قوی حوزه کاری خود بخواهید کار شما را نیز تبلیغ کنند، یا افرادی که فالوورهای زیادی دارند می‌توانند این کار را برای شما انجام دهند. برای مثال اگر پیج فروش کفش ورزشی دارید می‌توانید از ورزشکاران بخواهید که فعالیت شما را با ارسال پست یا استوری برای فالوورهای‌شان تبلیغ کنند.

در ابتدای راه رشد پیج اینستاگرام، انواع پست را آزمایش کنید.

در اینستاگرام می‌توانید از طیف وسیعی از کارها مثل ارسال فیلم، ریلزهای کوتاه که درواقع کلیپ‌های کوتاه هستند، استوری، پست‌های پین شده و ... استفاده کنید. اینکه چه روشی مناسب کار شماست را می‌توانید با امتحان کردن هرکدام از این کارها متوجه شوید.

تعامل با مخاطب از طریق درخواست درج نظر در پست و استوری

منتظر نباشید تا دیگران به سراغ شما بیایند. بهترین کار این است که فعالانه با افراد دیگری در اینستاگرام تعامل داشته باشید که از آن دسته افرادی هستند که کسب‌وکار شما به آن‌ها کمک می‌کند. اگر بخواهید با مردم صحبت کنید، خودتان را معرفی کنید و از آن‌ها سؤالاتی در مورد خودشان بپرسید، باید بدانید چگونه این کار را انجام می‌دهید، از همین شیوه برای فعالیت ارتباطی در اینستاگرام استفاده کنید.

چگونه با مخاطبان خود در اینستاگرام صحبت می‌کنید؟ متخصصان مدیریت رسانه‌های اجتماعی می‌دانند که نکته اساسی پاسخ دادن به نظرات و پیام‌هایی است که دریافت می‌کنید - به‌خصوص اگر این سؤال از سوی یک مشتری بالقوه باشد. برند چوبانی ماست نمونه خوبی است. آن‌ها تقریباً به هر نظری که دریافت می‌کنند پاسخ می‌دهند.

سایت‌ها و افراد بی‌شماری فالوور، لایک و سین اینستاگرام می‌فروشند. بهتر است برای خرید فالوور اینستاگرام خوب از افرادی خرید کنید که تجربه کافی دارند و فقط به دنبال کسب پول نیستند. یکی از سایت‌های فعال در حوزه اینستاگرام که مشتریان بالایی دارد و خدمات خوبی ارائه می‌دهد سایت ایرانی گرام است. این سایت خدماتی مانند خرید فالوور و لایک اینستاگرام و کامنت را ارائه می‌دهد که با دیدن بخش رضایت‌مندی مشتریانش در پیج کاری این سایت می توانید خرید قابل اعتمادی از این سایت داشته باشید.

فالوورهای رقبای خود را دنبال کنید

ابتدا فهرستی از پیج‌های مرتبط با کارتان تهیه کنید و سپس فالوورهایی که کامنت مفید گذاشته‌اند را دنبال کنید، این‌ها افراد بازار هدف شما هستند، چراکه رقیب شما را دنبال می‌کنند و از بازار شما شناخت کافی دارند.

طبق الگوریتم اینستاگرام نمی‌توانید 100 نفر را در روز دنبال کنید پس برای دنبال کردن این 100 نفر به‌صورت نامنظم عمل کنید یعنی 15 نفر را در یک ساعت اول، 10 نفر را چند ساعت بعد و به همین منوال دنبال کنید.

سخن پایانی

هرچقدر تعامل شما بیشتر باشد، پست‌های جذاب تولید کنید، مشارکت فعالی از فالوروهایتان دریافت کنید بازدید پیج را به روش‌های پولی و طبیعی افزایش دهید، در آینده سود بی‌شماری را نیز دریافت خواهید کرد. تشویق فالوو‌رها برای به اشتراک‌گذاری محتوای تولیدشده (UGC) یک‌راه عالی برای افزایش آگاهی از برند و رشد پیج اینستاگرام شما است. با استراتژی مناسب، می‌توانید به هزاران دنبال کننده جدید بالقوه دسترسی پیدا کنید و درعین‌حال حس اجتماعی قوی‌تری در اطراف برند خود ایجاد کنید. درحالی‌که افزایش فالوور اینستاگرام به‌طور خودکار یک‌شبه اتفاق نمی‌افتد، با پیروی از نکات و استراتژی‌های این مطلب، به‌خوبی رشد خواهید کرد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 5 =