انتخابی تیم ملی جت اسکی و پاراگلایدر

شناسهٔ خبر: 47A45A34 -
مسابقات انتخابی جت اسکی و پاراگلایدر تیم ملی برگزار خواهد شد.

به گزارش هاناخبر ،

و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، دومین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی جت اسکی طی روزهای 5 و 66 تیر در به میزبانی استان هرمزگان و در منطقه کوهستگ بندرعباس برگزار خواهد شد.

همچنین دومین گردهمایی روسای کمیته جت اسکی و جت بُت استانها به میزبانی استان هرمزگان روز 5 تیرماه مصادف با عید سعید فطر در همین مکان برگزار خواهد شد.

در این نشست که با حضور داود سلیانچی رئیس انجمن جت اسکی کشور و دیگر مسئولان انجمن برگزار می شود، در باره برنامه های کمیته جت اسکی و جت بُت استان ها در سال 96 و 97، ساماندهی باشگاهها و برنامه ریزی مسابقات لیگ بحث و تبادل نظر خواهد شد.

 

*مسابقات پاراگلایدر انتخابی تیم ملی برگزار می شود

انجمن ورزشهای هوایی اعلام کرد مسابقات قهرمانی کشور- انتخابی تیم ملی پاراگلایدر جهت انتخاب نفرات برتر به منظور شرکت در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا شهریورماه سال جاری برگزار می شود.

این مسابقات قرار است در رشته مسافت و به میزبانی استان تهران و در سایت پروازی "چنار شرق" و طی روزهای 26 تا 30 شهریور برگزار شود.

پاراگلایدر یکی از رشته هایی است که قرار است برای اولین بار در بازیهای آسیایی شرکت کند و مسلما تیم ملی پاراگلایدر از بین بهترین و زبده ترین خلبانان انتخاب و معرفی خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 9 =