انتقاد استاندار آذربایجان غربی از تخصیص نادرست تسهیلات اشتغال پایدار روستایی استان

شناسهٔ خبر: 484018AD -
استاندار آذربایجان غربی با انتقاد از تخصیص نیافتن سهم کامل استان از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی گفت: سهم استان از این تسهیلات نزدیک به ۸۰۰ میلیارد تومان است که متاسفانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کمتر از ۴۰۰ میلیارد تومان آن را تخصیص داده است.

به گزارش هاناخبر ،محمدمهدی شهریاری در دیدار با مدیرعامل بانک توسعه تعاون از عملکرد این بانک در حمایت از تولید در استان انتقاد کرد و افزود: این بانک مطابق انتظارات عمل نکرده است و کارنامه مناسبی در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی، تبصره ۱۸ و جهش تولید ندارد.

او با بیان اینکه رصد و پایش بانک های استان در حمایت از توسعه آغاز شده است افزود: علاوه بر برخورد با بانک هایی که منابع خود را در خارج از استان سرمایه گذاری می کنند از بانک های کم کار نیز حمایت نخواهیم کرد.

استاندار آذربایجان غربی افزود: ۲۲ پروژه جهش تولید که عمدتا بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند با اعتبار ۵۵۰ میلیارد تومان طبق تفاهمنامه با سازمان برنامه و بودجه از طریق پرداخت تسهیلات توسط بانک های عامل مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

شهریاری ادامه داد: معاونت اقتصادی استانداری از طریق برگزاری جلسات تخصصی به صورت جدی پیگیر شتاب بخشی به تحقق پرداخت تسهیلات پروژه های جهش تولید است.

حجت‌الله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون نیز در این دیدار قول مساعد داد که نقش آفرینی این بانک در توسعه استان بهبود می یابد.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 4 =