ضرورت مقابله با بسترهای جرم برای پیشگیری از جرایم

شناسهٔ خبر: 49B3733A -
آذربایجان شرقی-رئیس پلیس پیشگیری ناجا، گفت:مقابله با بسترهای جرم بهترین راهبرد در پیشگیری از وقوع جرم است.

به گزارش هاناخبر ،

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "شرفی" در حاشیه بازدید از فرماندهی انتظامی شهرستان بناب، در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی بناب، اظهار داشت: رویکرد پلیس در حال حاضر مقابله با بسترهای جرم بوده چراکه مقابله با بسترهای جرم بهترین راهبرد در پیشگیری از جرم در جامعه می باشد.

وی ادامه داد: اقتدار و قاطعيت ، سلامت اداري ، حضور به هنگام و سريع، عطوفت و كمك به مردم و قانون گرايي از جمله موضوعاتی است که باید در نظارت ستادی مورد توجه بازرسان قرار گیرد.

سردار شرفی با تاکید بر اینکه تمرکز پلیس باید برای مبارزه با بسترهای جرم باشد، گفت : برخورد با عوامل زمینه ساز جرایم و آسیب های اجتماعی منجر به کاهش جرایم به نحو چشمگیر خواهد شد .

رئیس پلیس پیشگیری ناجا افزود: نیروی انتظامی در مبارزه با آسیب های اجتماعی ازجمله اعتیاد ،بدحجابی و... میدان دار است و سایر سازمان ها نباید در این امر شانه خالی کرده و همگام با نیروی انتظامی با اینگونه آسیب ها مبارزه کنند.

این مقام ارشد انتظامی ناجا به افزایش همدلی و هم افزایی دستگاه های اجرایی اشاره کرد وگفت: تردیدی نیست که اگر همت عمومي درجامعه ايجاد شود پليس در کنار مردم و سایر دستگاهها می تواند در بحث پیشگیری از جرایم موفق باشد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 2 =