بیش از 86 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه پرداخت شده است

شناسهٔ خبر: 5216BB14 -
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: از آذر ماه سال گذشته تاکنون بیش از 86 میلیارد ریال تسهیلات در قالب 2 هزار و 200 فقره وام قرض الحسنه از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت استان پرداخت شده است.

به گزارش هاناخبر ،

حسین خدرویسی روز جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در زمینه های کارگشایی، اشتغال، محکومین، درمان، جهیزیه و... به نیازمندان و مددجویان وام پرداخت می کند.
وی با بیان اینکه طی این مدت بیشترین وام های تخصیصی به نیازمندان و مددجویان در سرفصل های کارگشایی و اشتغال پرداخت شده است، اظهار کرد: وام های اشتغال تا سقف 300 میلیون ریال و سایر وام ها همچون کارگشایی تا سقف 50 میلیون ریال به نیازمندان پرداخت می شود.
خدرویسی یادآوری کرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت هم اکنون به شبکه شتاب بانکی متصل شده و صاحبان سپرده و خیران می توانند با کارت بانکی صندوق از تمامی دستگاه های عضو شتاب استفاده و وجوه خود را جابه جا کنند.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه تاکید کرد: اتصال صندوق به شبکه شتاب موجب تسهیل در مبادلات بانکی و سهولت استفاده سپرده گذاران نیکوکار و وام گیرندگان از خدمات این صندوق خواهد شد.
وی با اعلام اینکه اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد از منابع امدادی و سپرده های خیران تامین می شود، تصریح کرد: هم اکنون تعداد بسیاری از خیران و نیکوکاران کرمانشاهی در این صندوق سپرده گذاری کرده اند.
خدرویسی در پایان ضمن دعوت از خیران برای سرمایه گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کرمانشاه، اظهار امیدواری کرد: با توجه به عمق نیازمندی مددجویان و محرومان، خیران بیشتری در این صندوق سپرده گذاری کنند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 5 =