حسینی: هواداران نگران سیاه جامگان نباشند/ به مشهد تعصب دارم

شناسهٔ خبر: 53F376C3 -
مدافع تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: تیم راهش را پیدا کرده و بدون شک باز هم شاهد نتایج خوب در لیگ خواهیم بود.

به گزارش هاناخبر ،

میثم حسینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، در خصوص ماندن یا جدایی‌اش از سیاه‌جامگان اظهار کرد: هنوز صحبتی در خصوص فصل آینده انجام نگرفته‌است، ضمن اینکه مقداری از این باشگاه بابت دو فصل حضورم در سیاه‌جامگان طلبکارم و مشکل مالیاتی نیز برایم به وجود آمده‌است. من سیاه‌جامگان را دوست دارم و حتی در دیدار آخر این تیم برابر پرسپولیس از شدت استرس، از هوش رفتم.

وی افزود: قلبا دوست دارم به واسطه علاقه‌ای که به سیاه‌جامگان و هوادارانش دارم در این تیم بمانم، با دو سه باشگاه هم صحبت کرده‌ام اما همه چیز را به بعد از مذاکره با سیاه‌جامگان موکول کرده‌ام زیرا با میثاقیان راحتم و در شموشک نوشهر نیز شاگردش بودم. تا هفته گذشته که تکلیف سرمربی باشگاه مشخص نبود، نمی‌شد توقع داشت که مذاکره با بازیکنان آغاز شود اما با توافق میثاقیان و سیاه‌جامگان فکر می‌کنم به زودی روند جذب بازیکن نیز در این تیم آغاز شود.

مدافع سابق سرخابی‌های پایتخت افزود: پیش از این همه فکر می‌کردند بین ۳ تا ۴ ماه روند درمانم طول بکشد اما خوشبختانه با زحمات دکتر اشراقی با پیشرفتی که داشته‌ام، بعید است که بیش از یکی دو هفته اول لیگ را از دست بدهم.

حسینی در رابطه با شرایط سیاه‌جامگان افزود: هواداران نباید نگران سیاه‌جامگان باشند زیرا این تیم با حضور میثاقیان راهش را پیدا کرده و با ادامه حضور او بدون شک باز هم شاهد نتایجی خوب در لیگ برتر خواهیم‌ بود.

وی در خصوص مطالباتش از این تیم گفت: از سال نخست حدودا ۵۰ درصد از قراردادم و از سال دوم بین ۶۰ تا ۷۰ درصد از قراردادم باقی‌مانده که پرداخت نشده‌است. امیدوارم بتوانیم با اکبر میثاقیان صحبت‌های خوبی داشته‌باشم زیرا او از من شناخت خوبی دارد و می‌داند که تعصب ویژه‌ای به مشهد و سیاه‌جامگان دارم و برای موفقیت این تیم از هیچ تلاشی دریغ نکرده و نمی‌کنم.

وی افزود: واقعا حیف است که چنین شرایطی در فوتبال خراسان حاکم باشد، کاش مسئولان شهری فقط پنج درصد بیشتر به این دو تیم توجه می‌کردند تا شاهد اتفاقاتی خوب برای فوتبال خراسان باشیم. فراموش نکنید که خانواده عباسی یکه و تنها در حال تیمداری هستند و با هزینه‌های سرسام‌آور تیمداری کنار آمده‌اند تا جوانان این شهر خوشحال باشند و انگیزه بگیرند. فکر نکنم توقع زیادی باشد که مسئولان شهری به این خانواده و باشگاه سیاه‌جامگان کمک کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 1 =