دیدنی ترین روستاهای اروپا

شناسهٔ خبر: 55F234EA -
از زندگی شهری خسته شده اید؟ نظرتان در مورد رفتن به یک روستا در حومه شهر چیست؟ مکانی با هوای تازه، آب تازه و مناظر خیره کننده فراوان.

به گزارش هاناخبر ،از زندگی شهری خسته شده اید؟ نظرتان در مورد رفتن به یک روستا در حومه شهر چیست؟ مکانی با هوای تازه، آب تازه و مناظر خیره کننده فراوان. خوشبختانه اروپا تعدادی از روستاهای بسیار بدیع را در جهان در خود جای داده است. در ادامه ۱۰ روستای زیبای اروپا را به شما معرفی می کنیم.

1 > Reine، شهرستان Nordland، نروژ

بين صخره های مهيج و خليج های پرآب آبی روستای Reine، ماهی گيری نروژی قرار گرفته كه حقيقتا، دادن عنوان زيباترين روستای دنيا به آن شايسته است.

1

 


2 > Hallstatt، استراليا

در بين درياچه زيبای روستای Hallstatt و كوهستان های بلند دَچستين Hallstatt واقع شده است. روستای مرتفع تماشايی كه ارزش ديدن را دارد و از نظر تاریخی اهمیت زیادی دارد. هالاشتات یکی از قدیمی ترین معادن نمک در جهان است.

2

 


3 > Freudenberg، ايالت Rhine-Westphalia، آلمان

Freudenberg شهر كوچک زيبا و قرون وسطايی در استان Rhine-Westphalia آلمان می باشد. مساحت اين شهر كوچک تنها به 93 كيلومتر مربع می رسد.

3

 


4 > Bibury، انگليس، بريتانيا

Bibury روستايی زيبا و چشم نواز در ساحل رودخانه كولن در شهرستان Gloucestershire انگليس است. يک طراح بزرگ انگليسی بنام ويليام موريس، Bibury را به عنوان زيباترين روستای انگليس معرفی كرده است.

4

 


5 > Giethoorn، هلند

روستايی زيبا و آرام كه در استان Overijssel هلند واقع شده است. در اين روستا خودرو وجود ندارد. به جای جاده می توانيد كانال ها را مشاهده كنيد.

5

 


6 > Gasadalor، جزاير Faroe، دانمارک

Gasadalor روستای بسيار كوچک واقع در جزيره Mykines در مجمع الجزاير Faroe است. در لبه يک صخره بلند قرار گرفته و به وسيله قله های بلند جزاير Mykines احاطه شده است.

6

 


7 > Murren، Bernese Oberland، سوئيس

يک روستای كوهستانی خيره كننده در ارتفاعی برابر با 5413 فوت از سطح دريا كه در Bernese Oberland در Murren سوئيس واقع شده  است. اين روستا مرتفع ترين روستای مسكونی در شهر كانتون برن است.

7

 


8 > Marsaxloxx، مجمع الجزاير Malta

Marsaxloxx به عنوان يک روستای ماهی گيری باستانی در قسمت جنوب شرقی مجمع الجزاير مالتا واقع شده است. اين روستا شهرتش را مديون بازار ماهی گيری و قايق های رنگی اش كه در بندر آن به سرعت در حال حركت اند، می باشد. اين قايق ها به لوزوس معروف اند و اهميت بسياری در زندگی روزمره روستا دارند.

8

 


9 > Cochem، ايالت Rhineland-Palatinate، آلمان

Cochem شهر كوچک باستانی در آلمان است كه در دره رودخانه Moselle در قسمت جنوب غربی كشور واقع شده است. اين شهر كوچک يک مقصد عالی برای تعطيلات است كه شما در آن می توانيد چيزهای جذاب زيادی را پيدا كنيد.

9

 


10 > Bosa، استان Oristano، ايتاليا

Bosa شهری كوچک و زيبا در كنار دريا می باشد كه در بر روی تپه ای كوچک در ساحل شمال غربی شهر ساردينيا در ايتاليا واقع شده است. اين مكان در اطراف يک قصر قرون وسطايی بنام “كاستلو مالاسپينا” ساخته شده است. رودخانه تِمو تنها رودخانه قابل كشتيرانی در شهر ساردينا است كه شهر كوچک Bosa  را نيز دور می زند.

10

 

 

 

 

 

 

 

 

در پایان اگر فکر می کنید که روستاهای معرفی شده در این لیست، زیاد درست نیستند، یا میخواهید ابراز علاقه ای نسبت به آنها داشته باشید، حتما در نظرات همین پست، مطرح کنید.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 7 =