فرماندار پاوه: تاکنون 40میلیارد تومان هزینه عمرانی روستای هجیج شده است

شناسهٔ خبر: 56A9F879 -
فرماندار پاوه پیرو درخواست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گزارشی مبنی بر پروژهای عمرانی روستای هجیج و امام زاده عبیدالله را ارایه کرد.

به گزارش هاناخبر ،

"پرویز ایده‌پور" روز سه شنبه در نشستی با حضرت آیت الله علما اظهار داشت: تاکنون 40 میلیارد تومان هزینه جاده و دیگر بخش های عمرانی روستای هجیج شده است.

وی گفت: زائر سرای 15 واحدی ، ساختمان خانه عالم ، پروژه ی جاده جایگزین روستا ، طرح توسعه مقبره سید عبیدالله و محوطه آن ، پروژه تصفیه خانه فاضلاب روستای هجیج، احداث ساختمان مدرسه 6 کلاسه که از مدرنترین مدارس کشور می باشد، احداث ساختمان مخابرات ، احداث ساختمان بهداشت و ساخت ساختمان دهیاری روستا مجموعه ای از اقدامات عمرانی این روستا می باشد.

وی افزود: در مجموع این پروژه ها و طرح های عمرانی مبلغ 14 میلیارد و 319 میلیون تومان هزینه شده است که این روستا آمادگی اسکان و پذیرایی از زائران امام زاده سید عبیدالله را داشته باشد.

 وی گفت: در روز های جمعه این روستا میزبان هزار و 500 الی 4 هزار زائر می باشد .

 ایده پور در پایان اظهار داشت: از سال 1389 تا به امروز با محاسبه ساخت دو سد در این منطقه تاکنون بیش از هزار و 500 میلیارد تومان هزینه عمرانی شده است که این روستا و منطقه را متمایز ساخته است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 7 =