مهلت ارایه اظهارنامه آخر خرداد است

شناسهٔ خبر: 56B0278C -
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور تاکید کرد موعد ارایه اظهارنامه‌های مالیاتی صاحبان مشاغل خردادماه است اما سیاست راهبردی سازمان تعامل با مودیان است و همه همکاران در سراسر کشور باید شأن مودیان را در برخورد با آنان حفظ کنند.

به گزارش هاناخبر ،

به نقل از رسانه مالیاتی ایران، «سیدکامل تقوی نژاد» گفت: تبعیض‌های مالیاتی از دیرباز جزو دغدغه‌های اصلی مودیان مالیاتی در پرداخت مالیات حقه بوده و سازمان در سال‌های اخیر در زمینه رفع این تبعیض‌ها اقدام های موثری را انجام داده است.
وی تاکید کرد نظام مالیاتی در تلاش است با اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های جدید، تبعیض‌های مالیاتی را رفع و مسیر تحقق عدالت مالیاتی را هموار سازد.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور یادآوری کرد طبق قانون مالیات‌های مستقیم مصوب سال 1394، خردادماه هر سال مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل (اشخاص حقیقی) تعیین شده و برخورداری از هر نوع تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی منوط به ارائه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی است و فعالان اقتصادی برای بهره مندی از مشوق‌های قانونی نرخ صفر یا هرگونه تسهیلات دیگر، باید اظهارنامه مالیاتی خود را در مهلت مقرر ارائه کنند.
به گزارش خبرنگاران، مودیان می توانند از خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور بهره مند شوند.
صاحبان مشاغل تا سی و یکم خرداد ماه فرصت دارند اظهارنامه‌های مالیاتی را از طریق سامانه www.tax.gov.ir ارائه کنند و مالیات را به طور الکترونیکی بپردازند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 1 =