دبیر شورای انقلاب فرهنگی:

شهید آیت الله رئیسی نظر جمع را بر نظر خود ارجح می‌دانست

شناسهٔ خبر: 581747C9 -
دبیر شورای انقلاب فرهنگی گفت: شهید رئیسی رای و نظر جمع را بر نظر خود ارجح می‌دانست و این خصیصه مورد توجه همگان بود. بدون شک یکی از عوامل محبوبیت وی بین مردم همین خصلت است.

به گزارش هاناخبر ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان در مصلای بیت المقدس اراک افزود: همه ما روزی از دنیا می‌رویم خوشا به حال کسانی که در مکتب امام زندگی می‌کنند و حیات و مرگ آنان در مکتب امام است؛بنابراین باید همانند مکتب امام عمل کرد. 

 

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ر ه) منیت خود را کنترل کرد و شاگردان امام همه این خصلت را دارند و شهید رئیسی این چنین شخصیتی داشت.

وی اضافه کرد: آیت الله رئیسی همانند شهید بهشتی که نفس خود را می‌کشت و بر کرسی قضاوت می‌نشست و مردم‌دار بود. چنین بود.

 

دبیر شورای انقلاب فرهنگی، اصل دوم مکتب امام راحل، را «اسلام اجتماعی» دانست و ادامه داد: اسلام اجتماعی یعنی حضور در کنار کپرنشینان و شنیدن سخنان کارگران و حضور در کارخانه‌های تعطیل شده و حل مسایل آنها است.

 

حجت‌الاسلام خسروپناه ویژگی دیگر شهید جمهور را استکبار ستیزی عنوان کرد و گفت: امام همواره از مردم جهان و به ویژه مردم مظلوم فلسطین حمایت کرد، اما عده‌ای بعد از وفات امام با وجود تاکید مقام معظم رهبر انقلاب گفتند ما کاری به فلسطین نداریم.

 

وی بیان کرد: اما این عده نمی‌دانند اگر دفاع از مظلومان را نداشته باشیم این ظلم علیه ما تکرار می‌شود.

 

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شهید آیت الله رییسی هم با تاکید مقام معظم رهبری انقلاب از مردم غزه با تمام وجود حمایت کرد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 8 =