مراسم معارفه شهردار ارومیه برگزار شد

شناسهٔ خبر: 582AB858 -
رئیس شورای شهر ارومیه گفت: همه برنامه های سال جاری شهرداری باوجود مشکل ایجاد شده به نحو مطلوب عملیاتی شد.

به گزارش هاناخبر ،

حسین پناهی امروز ۱۶ اسفند در مراسم معارفه شهردار ارومیه که در سالن جلسات اداره برق برگزار شد، افزود: با وجود ایجاد مشکل در خانواده شهرداری، خوشبختانه تمامی برنامه های شهرداری برای سال ۹۹ به نحو مطلوب عملیاتی شد .
وی با اشاره به اینکه برای شهرداری ارومیه دراین دوره ۲۷ نفر کاندید شدند که در پایان ۸نفر برنامه ارائه کردند، تصریح کرد: در نهایت باتوجه به بررسی های انجام شده مجید آقازاده منتخب شورای شهر برای کسوت شهرداری ارومیه انتخاب شد.
رئیس شورای شهر ارومیه با تاکید به اینکه سال جاری یک سال سخت برای شهرداری های کشور از جمله ارومیه به دلیل تحریم، کرونا و شرایط اقتصادی بود، اظهار کرد: باتوجه به اینکه شهرداری هیچ بودجه و اعتباری از دولت دریافت نمی کند کرونا تاثیر مستقیم بر عملکرد شهرداری گذاشت.
پناهی با تاکید به اینکه با وجود مشکلات توانستیم در حد خود پروژه های عمرانی و فضای سبز را در ارومیه انجام دادیم، خاطر نشان کرد: در سال جاری ۱۷میلیارد تومان از مطالبات شهرداری به پیمانکاران پرداخت و مابقی در قالب زمین تصویه می شود.
وی ادامه داد: عیدانه و حقوق تنانی پرسنل شهرداری پرداخت شده است. 

همچنین مجید آقازاده شهردار ارومیه نیز افزود: خدمت به مردم آن هم خدمت صادقه اولویت کاری شهرداری جدید است و از مسئولان شهری برای خدمت به مردم مدد می خواهم.
آقازاده اظهار کرد: نباید به کمیت امور اکتفا کرد بلکه به کیفیت کارها باید بیشتر توجه شود.
شهردار ارومیه یاد آور شد: باید شهید باکری را الگوی کاری و خدمت به مردم قرار دهیم.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 3 =