دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه تشریح کرد:

جزئیات تاسف بار کودک آزاری در کرمانشاه/دختر بچه ده ساله کرمانشاهی در بیمارستان بستری و قادر به تکلم نیست

شناسهٔ خبر: 59464B73 -
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از مصدومیت دختر بچه ده ساله کرمانشاهی که به علت ضرب وجرح عمدی در بیمارستان بستری است، خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،

محمد حسین صادقی در تشریح این خبر گفت: حسب گزارش کلانتری ۱۳ فردوسی کرمانشاه در خصوص یک فقره مصدومیت و بستری شدن دختر بچه‌ای ده ساله با هویت مشخص در بخش اورژانس یکی از بیمارستانهای کرمانشاه موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: بر اساس این گزارش صدمات وارد شده به این کودک شامل آثار جراحت در هر دو زانوی کودک، لگن سمت راست، انگشتان دست راست، گوش سمت راست و پاشنه پای راست بوده است.
این مقام قضایی با بیان اینکه گزارش اعلامی حاکی است که کودک مصدوم وضعیت نامطلوبی داشته و قادر به تکلم نبوده است، تصریح کرد: با وصول این گزارش مراتب شخصاً رصد و پرونده در سریع‌ترین زمان ممکن تحت نظر قرار گرفت.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اظهار داشت: در این خصوص دستورات جامع جهت انجام اقدامات تحقیقی صادر شده است که نتیجه تحقیقات انجام شده تا این مرحله حکایت از توجه اتهام به مادر این کودک دارد.
صادقی خاطرنشان کرد: لذا دستورات قضایی نسبت به جلب و دستگیری مشارالی‌ها به اتهام کودک‌آزاری و ایراد ضرب و جرح عمدی صادر شده و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 2 =